Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Περί ''περηφάνιας''....

H γνώμη μου είναι (όχι κι ότι ενδιαφέρει κάποιον, απλώς θέλω να τη γράψω) ότι ο καθένας μπορεί επιλέγει τον τρόπο ζωής που θέλει, να έχει τις όποιες ερωτικές προτιμήσεις γουστάρει κτλ.....
Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο.....

Από την άλλη, αυτές οι φωτογραφίες μάλλον γελοιοποιούν με την grotesk αισθητική την όλη προσπάθεια προβολής των δικαιωμάτων των συγκεκριμένων μειονοτήτων (όπως αυτοπροσδιορίζονται). 







Από την άλλη, δεν μου φαίνονται ιδανικά πρότυπα για μικρά παιδιά. Το αν ο γιός μου θα μπορεί να αποδέχεται το διαφορετικό και να σέβεται τις επιλογές των άλλων δεν έχει καμμιά σχέση με αυτό το θέαμα....

Φυσικά, δεν θα πάω στην άλλη πλευρά με τους κάθε είδους χριστιανοταλιμπάν να αναθεματίζω οτιδήποτε μου χαλάει τη νιρβάνα που έχω στο μυαλό. Μακριά απο εμένα αυτά....

Δεν ξέρω, αν χαρακτηρίζομαι ''συντηρητικός'' γράφοντας αυτά, αλλά αυτόν τον νεοταξικό ''φασισμό'' της ντε και καλά αποδοχής της κάθε ''προοδευτικής'' (να 'χαμε να λέγαμε) σαχλαμάρας, δεν μπορώ και δεν θέλω να τον αποδεχτώ.

Με το θάρρος της γνώμης και όχι της ισοπεδωτικής αντιμετώπισης του διαφορετικού, ευελπιστώ και στην ανεκτικότητα και κατανόηση της ''άλλης'' γνώμης, δίχως αφορισμούς και δηλώσεις ''κοινωνικών φρονημάτων''.

1 σχόλιο:

  1. Aν αποφάσιζα να γράψω κάτι γιά το θέμα αυτό, να είσαι σίγουρος ότι περίπου αυτά
    που έγραψες θα έγραφα. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή